FANDOM

Золото

Золоті вікі — тип вікі-проєктів, кількість статей яких варіюється від 1 000 до 9 999[1]. Після досягнення 10 000 статей вікі стає «титановою».

Опис Редагувати

Термін «золота вікі» був введений помічником Фандому Kuzur’ою у жовтні 2010 року і з тих пір активно використовується практично на усьому російсько-/україномовному Фандомі.

Золотих вікі, порівнюючи з представниками інших категорій на українському порталі (та взагалі на усьому хостингу) не так вже й багато. На золотих вікі, як правило, підтримується висока активність; статті пишуться не так часто (нерідко тому, що більшість статей на найбільш актуальні теми вже написано), але редагувань усе одно здійснюється дуже багато, і відвідуваність залишається на високому рівні. Однак це не аксіома, а лише закономірність: на Фандомі є і такі золоті проєкти, які були високоактивні в минулому, але зараз прийшли в занепад, і навіть такі, які усе життя розвивалися силами одного або двох користувачів.

Характеристики Редагувати

Більшість золотих вікі мають або дуже високу, або (рідко) дуже низьку активність. Як правило (не завжди), на них мається гарне оформлення: логотип, фон, фавікон, шаблони на головній, налаштування CSS і JS.

Примітки Редагувати

  1. На Вики Сообщества до таких вікі відносять усі вікі-проєкти, у яких більше 1 000; в тому числі ті, які на нашому проєкті помічені як «титанові» і «платинові». На Центральній спільноті такого не відбувається.