FANDOM

Зловживання повноваженнями — дія користувача, що має статус адміністратора або бюрократа на вікі, при якому він починає вести себе неналежно звичайному адміністратору і/або порушуючи Умови використання.

Опис Редагувати

Зловживання повноваженнями — серйозне порушення в особі нормального адміністратора вікі і на Фандомі часто карається зняттям і, можливо, навіть блокуванням.

Виявляються дані дії, найчастіше, вандалізмом, образою особи, блокуванням по особистої неприязні тощо. Зловживання повноваженнями часто карається зняттям статусу і/чи глобальним блокуванням.

Причини Редагувати

Причини зловживанням повноважень неможливо уточнити — усе залежить від самого адміністратора та його характеру. Часто зловживання починається при конфліктах і провокації між адміністраторами однієї або декількох вікі — вони починають неналежно вести себе, порушувати Умови використання, намагатися нашкодити один одному блокуваннями їх на інших вікі, ображати один одного у чаті/під «анонімом» тощо.

Причини дуже схожі на причини вандалізму, оскільки це одна з «гілок» зі зловживанням повноважень.

Боротьба зі зловживанням Редагувати

Боротьба зі зловживаннями повноважень — це, можливо, одне з обов’язків співробітників Фандому. будь-який користувач, що побачив зловживанням повноваженнями на вікі, може звернутися до SOAP — спеціально уповноваженим користувачами, що володіють рядом додаткових інструментів для боротьби з вандалізмом. Також SOAP можуть сприяти помічники і співробітники.

Aquote1 <…> Приймаючи Угоду, Ви погоджуєтесь використовувати Фандом будь-яким чином, який суперечить керівним принципам Фандому, вказаним тут. <…>

Aquote2

Див. також Редагувати