FANDOM

TagsReport

«Звіти про мітки» (англ. TagsReport) — спеціальна, що містить список використаних міток на усіх сторіках вікі-проєкту.

Доступ Редагувати

Спеціальна знаходиться в списку спецсторінок у другій колонці розділу «Технічні звіти». Доступна для перегляду усім користувачам.

Опис Редагувати

Зверху сторінки вказана кількість сторінок, які містять деякі мітку. У рамках даної спеціальної мітками вважаються деякі використані на Фандомі теги. Ряд стандартних тегів чимось <div>, <span>, <br> і тощо. тут не відображаються; в загальному випадку можна вважати, що використані мітки призначені для роботи зі складними об'єктами (галереї, відео, формули, і тощо).

Нижче знаходиться список знайдених міток, для кожної з яких є перемикач для її вибору, а також кількість сторінок, де використовується дана мітка. У самому низу можна знайти клавішу «Показати», при натисканні на яку сторінка оновиться, і внизу з'Явиться список сторінок з даною міткою, відсортований за простором назв.

Використання Редагувати

дана спеціальна сторінка дозволяє зрозуміти, де і як використовуються різні теги. У ряду випадків може бути так, що використання ряда міток є ускладненням змісту сторінок, тому від них потрібно позбавитися.