FANDOM

Запит конфіденційної інформації — досить рідке порушення, яке зустрічається, коли користувач намагається дізнатися у іншого користувача різну конфіденційну інформацію — наприклад, вік, місце проживання та інші особисті відомості. Згідно Умовам використання Фандому, випрошування подібних даних карається глобальним блокуванням ініціатора витоку.

Проблематика Редагувати

Звичайно адміністратори вікі-проєктів (основні виконавці даного порушення) щиро вважають, що, здійснюючи таку річ, вони роблять добру справу, допомагаючи співробітникам хостингу відловлювати малолітніх користувачів, яким заборонено реєструватися на Фандомі до досягнення тринадцятирічного віку. Близько до початку 2015 року подібні випадки на російському порталі було рідкістю, а якщо це відбувалося, то помічники закривали на це очі і виконували прохання про блокування порушників. Корінним перелом стався після інциденту за участі Union of Universes and Patrons, коли за скаргою користувача АнгелГосподень він був заблокованим Wildream’ом за запити конфіденційної інформації. Саме тоді співробітники висловили свою остаточну позицію до даного питання, ставши активніше переслідувати подібних «поліцейських»[1], в тому числі і того ж АнгелаГосподня — до моменту його глобального блокування в числі звинувачень, висунутих до нього з боку хелперів, значилося також систематичне випрошування особистих даних користувачів до подальшого їх зливу помічникам[2].

Реакція Редагувати

Якщо у вас випитують про ваш вік або іншу конфіденційну інформацію, сміливо відкидайте цю пропозицію, та пишіть співробітникам хостингу скаргу на користувача, що випитує у вас дані. Якщо ви стали свідком випрошування, то варто утриматися від прямих скарг помічникам[3], замість цього треба повідомити потерпілого про необхідність проведення потрібних кроків.

Примітки Редагувати

  1. Тема зі скаргою АнгелаГосподня
  2. Список звинувачень до АнгелуГосподню
  3. Наприклад, можна відправити скаргу за цією формою