FANDOM

Upload

«Завантажити файл» (англ. Upload) — спеціальна, за допомогою якого можна завантажити файли на вікі. Знаходиться в списку спецсторінок у розділі «Файли». Скористатися нею можуть тільки зареєстровані користувачі.

Опис Редагувати

Вгорі сторінки знаходиться короткий опис сторінки (з посиланням на довідку), після якої йде невелика форма завантаження файлу. На неї можна знайти клавішу завантаження файлу, натискання на яку відкриє файловий діалог (залежить від ОС користувача). також тут вказаний максимальний розмір файлу і перелік дозволених типів. Якщо вибраний файл є зображенням, то у правій частині форми з’явиться прев’ю та інформація про дозвіл і розмір файлу.

Нижче знаходиться форма для створення опису. В неї можна вказати нову назву файла (це поле автоматично заповнюється назвою файла, що завантажується, але його завжди можна змінити) і поле для опису. Для обох текстових полів можна використати швидку вставку. Також під нею можна знайти поле для вибору ліцензії файла.

У самому низу сторінки знаходиться клавіша «Завантажити файл», при натисканні на яку файл буде доданий на вікі. Перед цим можна вказати, чи стежити за файлом, чи ігнорувати попередження.

Попередження Редагувати

DownloadWarning

Приклад попереджень під час завантаження файла

У ряді випадків як до, так і після натискання на клавішу «Завантажити файл» буде виведено повідомлення з попередженням. До завантаження файлу можна побачити наступні попередження:

  • Якщо на проєкті вже є файл з такою назвою, то під полем назви з’явиться повідомлення про те, що такий файл вже існує і подальше завантаження перезапише його.
  • Якщо назва містить «типові» префікси (наприклад, «IMG»), під полем назви з’явиться повідомлення, що назва файла варто зміниться на що-нибудь, що краще описує його зміст.

Інші попередження з’являються тільки після натискання на клавішу «Завантажити файл». В цьому випадку спеціальна сторінка буде оновлена і на ній з’явиться новий розділ «Попередження» (незважаючи на таку назву, їх там може бути відразу декілька штук). Внизу сторінки з’являться три нові клавіші: при спробі повторного завантаження файлу з новим описом, для ігнорування попереджень і подальшого завантаження файлу, а також для скасування процесу. Нижче перелічені ситуації, які приводять до появи попереджень:

  • Якщо на вікі вже є подібний файл (але з іншою назвою), користувачу буде показаний вже наявний файл на вікі.
  • Якщо на проєкті раніше був файл з такою назвою, але він був видалений, користувач буде запропоновано вивчити журнали видалень.
  • Якщо в назві файла немає жодної букви, у кінець імені файла може бути додано його розширення.

Варто зауважити, що подібні попередження можна ігнорувати, поставив відповідну галочку перед завантаженням файла (однак це варто робити тільки у тому випадку, якщо ви впевнені у своїх діях).

Помилки Редагувати

WrongMime

Приклад помилки під час завантаження файла

На відміну від попереджень, у випадку появи помилки завантаження файла є неможливою до тих пір, поки не буде усунена проблема. Помилки також з’являються у розділі «Попередження», але при цьому вони виділені червоним кольором. Нижче наведений список можливих помилок:

  • Розмір файлу перевищує 10 МБ;
  • Файл є порожнім (його розмір дорівнює 0 байт);
  • Назва файла перевищує 240 байт;
  • Розмір файлу перевищує його MIME-типу (наприклад, якщо завантажується файл з розширенням gif, коли він насправді є jpg).

Використання Редагувати

Сторінка зручна при просунутому завантаженні, коли необхідно вказати опис або ліцензію файла — адже всередині редактора зробити це неможливо. Практично той ж функціонал має і спеціальна «Зображення», але з одним важливим винятком — в неї немає опції швидкої вставки.