FANDOM

Завантаження файлів — інструмент, що дозволяє додавати на вікі файли зі свого пристрою або імпортувати їх з різних підтримуваних сайтів. Дана опція доступна тільки зареєстрованим Користувачам.

Способи завантаження файлів Редагувати

Файли, що завантажуються на певний проект, поміщаються в спеціальний простір іменФайл. Будь сторінка-файл на віки, так чи інакше, являє собою яке-небудь зображення (або іншого медіа; наприклад, відео) і його короткий опис.

Існують три способи додавання файлів:

  • Використовуючи особливі службові сторінки;
  • Використовуючи клавіши додавання медіа-файлів в редакторах;
  • Використовуючи спеціальні доповнення.

Спеціальні сторінки Редагувати

«Завантажити файл» (Спеціальна:Upload) Редагувати

Дана спеціальна сторінка призначена для завантаження певного файлу.

Вгорі сторінки знаходиться коротка довідка про процес завантаження і додавання файлів в статті. Нижче можна знайти форму для завантаження файлу з розписаними обмеженнями (розмір файлу не повинен перевищувати 10 мегабайт і мати дозволений тип). Під формою завантаження можна вказати нове ім'я файлу, додати короткий опис і вказати тип ліцензії використовуваного файлу. В самому низу сторінки можна вказати параметри завантаження — стежити за цим файлом і потрібно ігнорувати попередження.

У разі, якщо ви будете завантажувати на вікі файл, який вже був завантажений до цього — з'явиться повідомлення про те, що такий файл на вікі вже існує. Незважаючи на попередження, можна продовжити завантаження і в даному випадку файл буде перезаписаний.

«Завантаження декількох файлів» (Спеціальна:MultipleUpload) Редагувати

Дана спеціальна сторінка дозволяє одночасно завантажувати на вікі до 10 файлів (звичайними Користувачами) або 20 файлів (адміністраторами). Інтерфейс і функціонал сторінки майже повністю копіює Special:Upload, але при цьому користувач замість одного поля для завантаження файлу він побачить 10 або 20 полів відповідно. Ще однією відмінністю є те, що ліміт в 10 мегабайт діє не на кожен файл окремо, а на ' групу файлів, що завантажуються.

«Зображення» (Спеціальна:NewFiles) Редагувати

Дана спеціальна сторінка дозволяє переглянути додані на вікі файли підтримуваних форматів. На сторінці є клавіша «Додати зображення», при натисканні на яку з'явиться невелике вікно, де буде доступне поле для завантаження файлу, перемикач для відображення можливих опцій при завантаженні (нове ім'я файлу, опис, тип ліцензії, відстежувати файл і ігнорувати чи попередження). У разі, якщо завантажений файл вже існує на вікі, з'явиться попередження і додатковий параметр для того, щоб перезаписати файл. Якщо ж його проігнорувати і спробувати знову завантажити файл, вам буде запропоновано замінити вже існуючий файл.

«Відео на цій вікі» (Спеціальна:Videos) Редагувати

Дана спеціальна сторінка містить список останніх доданих відео на вікі. На відміну від попередніх службових сторінок, при натисканні на клавішу «Додати відео» вам не буде запропоновано завантажити його зі свого пристрою, а додати посилання на відео з підтримуваного ресурсу (або знайти потрібний файл у медіатеці Фандому).

Редактори Редагувати

Різні медіа-файли можна додавати безпосередньо під час редагування статей, використовуючи функціонал одного з редакторів.

На відміну від раніше описаних службових сторінок, після вибору файлу для завантаження необхідно буде вказати різні параметри для додавання в статтю і тільки після цього новий файл буде завантажений на вікі.

Існують деякі відмінності в додаванні файлів в новому візуальному редакторі і в одній з варіацій класичного редактора (класичний візуальний редактор і класичний вихідний код).

Класичний редактор Редагувати

В даному редакторі можливе завантаження всіх підтримуваних файлів, використовуючи клавішу «Фото» (працює в обох режимах) або клавішу «Додати зображення», яка знаходиться на панелі інструментів редактора вихідного коду. Додавання відео виробляється аналогічно, використовуючи клавіши «Відео» і «vet-imagebutton» (на даний момент вона некоректно відображає напис). При натисканні на одну з цих кнопок з'явиться вікно, яке схоже на вікна додавання файлів при використанні Спеціальна:NewFiles або Спеціальна:Videos, але з розширеними можливостями:

  • Завантаження нового файлу;
  • Пошук вже існуючих файлів;
  • Перегляд нещодавно доданих файлів.

Після завантаження файлу можна вказати розмір доданого зображення, вирівнювання, підпис у статті і ліцензію. Також можна змінити ім'я файлу, що завантажується на інше.

Візуальний редактор Редагувати

У новому візуальному редакторі завантаження файлів можлива при використанні кнопок «Відео» і «Зображення» вгорі панелі інструментів (при цьому завантаження файлів в режимі вихідного коду неможлива).

При завантаженні зображень користувачеві буде запропоновано завантажити свій файл або знайти вже додані раніше на вікі файли. На наступному етапі можна буде змінити тільки назву зображення, але при цьому користувач може почати завантаження такого файлу (всі завантажені зображення будуть розташовані в невеликій області біля правого краю). При додаванні відео опції завантаження не буде — єдиним варіантом є вказати посилання на відео.

Доповнення для завантаження файлів Редагувати

Розглянуті вище стандартні способи завантаження файлів мають один суттєвий недолік — за один виклик діалогового вікна можна вибрати тільки один файл. На Fandom Open Source Library знаходяться різні доповнення, які дозволяють завантажувати багато файлів за один раз:

  • MultiUpload — скрипт, що дозволяє вибрати велику кількість файлів під час виклику діалогового вікна. При підключенні даного скрипта в панелі «Мої інструменти» з'явиться посилання на порожню сторінку, на якій буде єдина клавіша відкриття діалогового вікна. Максимальний ліміт завантажуються за один раз файлів — 100.
  • MultiUploader — невелика програма, призначена для більш ефективної завантаження файлів на різні віки. При її використанні можна також завантажувати велику кількість файлів за один раз.

Див. також Редагувати