FANDOM

Die-locked

Плашка в профайлі заблокованого користувача

Заблокований користувач — зареєстрований або анонімник користувач, підданий блокуванню. Список поточних блокувань на вікі переглядається на сторінці Спеціальна:BlockList. Там також можна дізнатися термін блокування, причину блокування і адміністратора, що заблокував користувача.

У деяких випадках заблокований користувач обходить блокування і створює новий обліковий запис, однак це трапляється не часто.

Види Редагувати

  • Безстроково заблокований користувач. Цей користувач не може і ніколи не зможе редагувати на вікі. Звичайно безстрокове блокування застосовується до злісних вандалів і порушників правил.
  • Тимчасово заблокований користувач. Такий користувач заблокований на час від декількох годин до року (іноді кілька років) — тобто, передбачається, ща рано або пізно його акаунт буде разблоковано.
  • Блокування за власним бажанням. Блокування за власним бажанням застосовується до тих користувачів, які самі попросили про це, у зв'язку з їх небажанням продовжувати працю на проєкті або з інших причин. Адміністраторським різновидом блокування за власним бажанням є самоблокування. Значну частку самоблокувань складають короткострокові блокування з метою тестування.
  • Глобально заблокований користувач. Такий користувач заблокований на усьому просторі Фандому. Дане блокування може накладатися VSTF, помічниками і співробітниками Фандому. Звичайно користувачів блокують глобально за порушення Умов Використання. Глобальне блокування може бути накладене як на певний термін, так і назавжди.
  • Відключений акаунт користувача. За порушення Умов Використання Фандому в особливих випадках акаунти користувачів можуть бути вікдлючені співробітниками Фандому. Відключення не має зворотної дії — відключений акаунт не може бути знову «увімкнений». Будь-який користувач також може самостійно подати запит на відключення свого акаунту. Див. «Відключення облікового запису».

Права Редагувати

Заблокований користувач позбувається практично усіх прав, які мають звичайні користувачі, наприклад, він не може редагувати сторінки, заходити в чат, залишати коментарі та завантажувати зображення. Фактично заблокований користувач може використувати вікі лише для читання.

Єдине, що він може:

  • Читати статті, коментарі, обговорення, форум і блоги;
  • Переглядати історію редагувань та вихідний код сторінок;
  • Писатиь в Contact;
  • Користуватися інструментом ComparePages;
  • Залишати повідомлення на своїй стіні обговорення (якщо адміністратор при блокуванні не заборонив користуватися цією можливістю).
  • Можуть цитувати коментарі, але опублікувати їх буде неможливо.

Галерея Редагувати