FANDOM

ВікіДрузі01

Блок з дружніми проєктами

Дружні вікі — дві чи більше різних вікі-проєктів, що заключили між собою певний союз.

Опис Редагувати

Дружні проєкти наявні у багатьох вікі. Звичайно їх вказують на головній сторінці в якомусь спеціальному розділі з назвою на зразок «Друзі», «Дружні вікі» або «Партнери». Союз між собою можуть укласти різні проєкти. В загальному так поступають вікі одного мовного порталу, що мають подібну один з одним тематику, або хоча б що відносяться до одного порталу (наприклад, «Відеоігри» або «Захоплення, наука і культура»), однак на цей рахунок маються і винятки. При цьому не існує єдиної політики відносно укладення союзів, в більшості своїй вони створюються діючими адміністраторами/активними користувачами у ході невеликого обговорення.

Як правило, дружба між двома проєктами використовується виключно заради взаємного перенаправлення з головних обох вікі, що підвищує їх відвідуваність. Тим не менш, іноді дані союзи можуть означати і дещо більше, наприклад, допомога в написанні статей або взаємні голоси на конкурсах. Втім, нерідко буває і так, що у однієї вікі записаний у друзях другий проєкт, однак на самому цьому проєкті посилання на першу вікі немає.

Максимальної ефективності від вікі-дружби можна домогтися укладаючи союзи з подібними за тематикою проєктами. В іншому випадку така «дружба» буде просто займати місце на головній[1][2].

Вікі-союз Редагувати

Загальна стаття: Вікі-союз

Деякі дружні вікі утворюють цілі союзи, у деяких перебувають безліч проєктів (як правило, але не завжди — на схожу тематику). Союзи, на відміну від звичайних дружніх вікі, пропонують не просто рекламу один одного, але і сумісну працю, обмін досвідом і прийняття важливих для усіх користувачів союзу рішень.

Примітки Редагувати

  1. Що розміщувати на Головній сторінці, частина 1 (розділ «Друзі вікі»)