FANDOM

ВікіДрузі01

Віріант зазначення вікі-друзів

Дружні проєкти чи, по-іншому, Друзі вікі чи Вікі-друзі є у багатьох вікі-проєктів.

Опис Редагувати

  • Нерідко два чи кілька адміністраторів (а часом і один адміністратор, якщо він має статус адміністратора на різних локальних вікі) домовляються між собою про «вікі-дружбу» між своїми проєктами.
  • Зазвичай їх вказують на головній сторінці в якому-небудь спеціальному розділі з назвою на кшталт «Друзі», «Дружні вікі» або «Партнери».
  • Союз між собою можуть укласти різні проєкти. В основному так чинять вікі одного мовного порталу, що мають схожу тематику або хоча б що відносяться до одного порталу (наприклад, «Відеоігри» або «Захоплення, наука і культура»), проте на цей рахунок є й винятки.
  • При цьому не існує єдиної політики щодо укладення союзів, здебільшого вони створюються діючими адміністраторами / активними користувачами в ході невеликого обговорення.
  • Як правило, дружба між двома проєктами використовується виключно заради взаємного перенаправлення із заголовних обох вікі, що підвищує їх відвідуваність [1]. Тим не менш, іноді дані союзи можуть означати і щось більше, наприклад, взаємна допомога у написанні статей.
  • Втім, нерідко буває і так, що в одній вікі записаний в друзях інший проєкт, однак на самому цьому проєкті зворотнього посилання на першу вікі немає взагалі.

Примітки Редагувати

  1. Оскільки кожен небайдужий користувач проєкту дбає, щоб про його проєкт дізналися якомога більше нових людей. Лише так можна залучати до співпраці нових дописувачів, розширювати спільноту і нарощувати контент.