FANDOM

Дослідженняспеціальна сторінка, покликана показати Користувачам статті, що потребують додаткової роботи над ними.

З'явилася на Фандоме 12 травня 2015 року. Сторінка присутній на всіх проєктах, незалежно від кількості статей, переглядів і дати створення.

ВідкриттяРедагувати

Є три способи відкрити сторінку досліджень.

ОписРедагувати

У верхній частині сторінки розташовано привітання з заголовком «Ласкаво просимо на сторінку досліджень». Під ним знаходиться список посилань на різноманітні дослідження з коротким описом кожного.
Список досліджень:

  1. НШ «Некласифіковані шаблони»
  2. НШ «Немодульні інфобокси»
  3. ПС «Популярні сторінки»
  4. НС «Некатегоризированные сторінки»
  5. СБЗ «Сторінки без зображення»
  6. СБП «Сторінки без посилань»
  7. Н С «Необхідні сторінки»
  8. НШ «Сторінки без инфобоксов»

Кожен список сортується за певними показниками, які можна налаштовувати.

Призначення Редагувати

Кожен блок в Дослідженнях спрямований на те, щоб допомогти Користувачам визначити сторінки вікі, вимагають якнайшвидшого доопрацювання, на яких відсутні важливі елементи або структура. Кожна сторінка на вікі повинна мати посилання, категорії, инфобокс та ілюстрації як і для того, щоб допомогти читачам вільно переміщатися за змістом вікі, так і для більш повного сприйняття контенту проєкту.

Цікаві факти Редагувати

  • Спочатку на сторінці було лише чотири дослідження: некатегоризовані сторінки, сторінки без зображень, сторінки без посилань і необхідні сторінки.
  • На сторінці вікі-діяльності є посилання на перші чотири сторінки досліджень (некласифіковані шаблони, немодульні інфобокси, популярні сторінки і некатегоризированные сторінки).