FANDOM

Help

Довідка (англ. Help) — простір назв в якому зберігаються різні керівництва, поради та інше.

Опис та особливості Редагувати

В цьому просторі назв, в основному, розташовуються керівництва з праці на вікі, призначені як для початківців, так і для вже досвідчених користувачів. Також нам зустрічаються поради, рекомендації та інше.

Звичайно довідкові статті на вікі не потрібно створювати попередньо, усі вони автоматично імпортуються за допомогою особливого розширення MediaWiki. Такі сторінки виділені невеликою рамкою; редагувати їх на своїй вікі неможливо, оскільки оригінальні тексти цих сторінок зберігається на Центральна спільнота. Редагувати їх з будь-якої іншої, окрім центральної, вікі; якщо якийсь-небудь користувач відредагує довідкову сторінку на Центральна спільнота, точнісінько же буде виглядати ця довідкова сторінка і на усіх інших проєктах Фандому.

Хоча, при бажанні користувач може створити власну сторінку в просторі назв «Довідка» і на своїй вікі. Цю сторінку вже можна буде редагувати, однак вона не буде відображатися на інших проєктах.

Див. також Редагувати