FANDOM

УВАГА: Цей користувач примудрився мати на цій вікі три статті про два три різни акаунти, тож також дивіться статті Дієго та JackTheSniper.

Гриф, він же Гриф, він же Женя, він же Євген, він же Король Гриф, він же Батька Гриф. 

Не плутати з Наемник Гриф — це не він.

Прапор України Цей користувач — українець і пишається цим

Засновник і користувач цілої купи вікі, на яких, хоч і з'являється, але пише рідко.

Полюбляє москальські проєкти. Мабуть тому, що там йому вдається гнати з інших школярів.

Герой

Слухай сюди:ти попав на територію анархії. А, так як тут я командую, то не даю тобі дозвіл чіпати цю сторінку. А так-будь, як вдома!

Стверджує, що з Кіровограда, хоча документальних підтверджень тому нема.

З профайлаРедагувати

Стверджує, що вчиться в школі, що анархіст за ідейними переконаннями.

Трошечки про мене Редагувати

Вітаю на моєму профайлі! Тут я трохи напишу про себе.

Я хлопець, 13 років, живу в місті Кірововограді, що в центрі України.

Навчаюсь у 7-му класі середньосвітньої школи, причому навчаюсь на відмінно. З предметів найбільше полюбляю історію України.

Окрім школи, також займаюсь кіберспортом, часто беру участь в турнірах по грі Point Blank. Однак я не одинокий гравець, а граю в команді, в якій я спеціаліст по снайперському прикриттю.

Раніше займався спортивною стрільбою, однак покинув, так як не було ніяких перспектив. До стрільби займався дзю-до, однак після того, як я отримав помаранчевий пояс, покинув, так як моєю цілью було не стати майстром спорту, а навчитися захистити себе не кулаками, а й хитрістю та кидками.

Окрім спорту, хожу на журналістику, де вчуся у справжнього майстра. Трохи друкуюсь у нашій газеті.

Хобі-важко сказати. Трохи збираю монети. але не дуже захоплююсь цим. Однак, якщо модифікації для ігор, фотошоп можна назвати хобі, то це саме воно. Дещо розумію в малюванні та трохи в скульптурі.

Цікаві факти Редагувати

  • Як бачте, трохи страждає манією величі.
  • Вірить в Пранців, Потерчат, Того, Хто в Скалі сидить, Того, Хто Греблі рве Махна і Революцію.
  • В 2016 році хелпером Кузурою позбавлений адмін-статусів за нульову активність з 2014/15 років.

Примітки Редагувати