FANDOM

Таргарієни

Герб Таргарієнів

Гра Престолів Вікі — енциклопедія зі всесвіту «Гри престолів». Заснована 26 червня 2013 року користувачем Zamovu.

Історія Вікі Гра Престолів Редагувати

Рання історія цієї вікі маловідома, вона була створена у 2013 року користувачем Zamovu і, мабуть, у тому ж році покинута з невеликою кількістю статей. Навесні 2015 року чи влітку цю вікі очолив Toru Hasegawa, який довів її до розуму, зробив міжмовні посилання та оформлення, а також об’єднав її ще з одним вікі-клоном на тему «Гри Престолів». Тоді ж улітку призначив бюрократом одного користувача, що було дня нього несподіванкою, хоча він трохи вештався цією вікі. З весни 2016 року адмінами стали Usik64 та пізніше Ustas014, а Toru Hasegawa зняв із себе усі повноваження. За згодою усіх адмінів у травні 2016 року Гра Престолів Вікі підключено до англійськомовної бази даних. У червні 2016 року King Jaehaerys Targaryen став адміністратором цієї вікі.

Гра Престолів, що воно таке? Редагувати

«Гра престолів» (англ. «A Game of Thrones») — перший роман (1996) з циклу «Пісня льоду й полум’я» американського письменника Джорджа Мартіна.

Анонс Редагувати

Жанр — епічне фентезі з елементами жахів.

Отримав у 1997 році премію «Локус» як найкращий фантастичний роман і був номінований у тому ж 1997 році на премію Неб’юла та на Всесвітню премію фентезі (WFA). Новела «Кров дракона», що включає розділи з роману про Дейнеріс Таргарієн, виграла в 1997 році премію Г’юґо як найкраща новела.

Короткий зміст Редагувати

Світ Семи Королівств — це світ лицарів та вбивць, турнірів та битв, героїв та лицедіїв, інтриг та пригод, вічного холоду та вічного літа. Світ, в якому зникла магія та давно загинув останній дракон.

Світ, єдність якого тримається на владі короля — Роберта Баратеона, котрий захопив престол, відібравши його у династії Таргарієнів із Валірії, що правила у Весторосі майже триста років. Проте могутній воїн часто виявляється слабким королем. Після таємничої загибелі свого десниці (правої руки короля) — Джона Аррена, Роберт призначає на цей пост свого вірного товариша — Еддарда Старка — правителя Півночі. Старк змушений відправитись в столицю — Королівську Гавань[1], залишивши Вінтерфелл на свого чотирнадцятирічного сина Роба.

«Завдяки» підступам власного оточення, яким заправляє його дружина, королева Серсея Баратеон (Ланістер), Роберт гине на полюванні, а в країні спалахує жорстокий конфлікт: Старки, як найближчі союзники короля, виступають проти Ланістерів — Хранителів Заходу, що і не приховують своїх планів щодо вільного престолу. Свої амбіції стосовно трону мають також і два брати загиблого короля — Станніс та Ренлі.

Граючи в ігри престолів лорди Вестороса забувають про існування за океаном нащадків Таргарієнів — Візеріса Таргарієна та його сестри Дейєнеріс, що дивом врятувались після перемоги Роберта і тепер палають жагою помсти. Мало хто на Заході вірить, що Дейнеріс вдалося виростити драконів, загибель яких до описуваних подій оцінювалася мінімум у триста років.

…Захоплені міжусобною війною, люди не звертають уваги на події, що розгортаються на далекій Півночі, за Стіною, де потрохи набирає сили нелюдь[2]. До того ж, як твердить гасло Старків — «Зима Близько…»

2016 Редагувати

  • Коли постало питання пошуку українськомовного гелпера, діючим гелпером користувачем Kuzura було запропоновано користувачеві Toru Hasegawa «підняти» вікі Гра Престолів у зв’язку із виходом в світ нового, 6-го сезону.
  • Не дивлячись на те, що Toru Hasegawa не став юним хелпером Фандому, в цілому Гра Престолів Вікі отримала друге дихання, увійшла до рейтингу WAM і, взагалі, стала досить симпатичним вікі-проєктом.
  • Влітку 2016 за порадою того ж хелпера Kuzura користувачем Usik64 було дещо переосмислено перспективу розвитку вікі. Він створив єдиний навбокс Серії, що дозволить розширити вікі за рахунок нових статей про кожну окрему серію серіалу. Відповідно до виходу серій нових сезонів шаблон (і кількість необхідних для написання статей) також розширюватиметься.

Жарти Редагувати

Завдяки старанням адміністраторів на Гра Престолів Вікі з’явилися жартівливі фото:

Трейлер восьмого сезону Редагувати

GAME OF THRONES Season 8 Trailer (2019) GOT 8

Примітки Редагувати

  1. В українському перекладі книг Королівський Причал
  2. Білі Ходоки і віхти, для захисту від яких усього людства сотні років тому було створено Нічну Варту (моск. Ночной Дозор.)

П · О · Р ! * Активні вікі-проєкти українського сегменту Фандому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineСтародавні сувої українськоюThe Elder Scrolls Wiki (tes)Вікі ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. WikiВікі Geometry Dash

500-1000 статей
Silver
Цей проектUkrajinśka latynka VikiЗорепедіяГарріпедіяМікронації ВікіЦентральна спільнота

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі КазкаВікі SpyroUndertale

Менше 100 статей
Увага 02