FANDOM

Crystal Clear action run

Глобальний бот (англ. Global Bot) — глобальний статус бота на Фандомі. В журналах позначається, як bot-global.

Усього на хостингу близько 15 постійних глобальних ботів, однак періодично також створюються різні тестові. Такий прапор можуть отримати тільки боти співробітників, помічників і VSTF.

Права Редагувати

В цілому, Global Bot — це той же бот, але мающий права бота на усьому хостингу Фандом. Тим не менш, права бота лише часткові, так яе даний прапор дає тільки права welcomeexempt, autopatrol и bot, тоді коли у звичайного бота є і ряд інших прав, втім зазвичай глобальним ботам надаються розширеним права: Fandom Staff і тощо.

Список загальних ботів та їх завдання Редагувати

  • FandomBot — створення стіни обговорення користувачів.
  • Fandom — відправляє автоматичне привітання анонімам і новим користувачам на стіну обговорень, створює сторінки користувачів, а також іноді виконують деякі інші дії.
  • WikiaBot — виконує перейменування сторінок, деякі завдання, пов’язані з рев’ю зображень.
  • CreateWiki script — створює головну сторінку, а також файли, на місці яких адміністратор може завантажувати логотип і фавикон[1].
  • VSTF Bot — бот VSTF, в даний момент не використовується.
  • Userpage Bot — автоматично створює профилі співробітників и VSTF на тих вікі, на яких вони роблять редагування.
  • Default — створює загальні сторінки MediaWiki, шаблони та сторінки довідок (такі як, наприклад, Шаблон:Stub).
  • Fandom Video Library — використовується співробітниками на VideoWiki, коли вони завантажують відео від своїх партнерів.
  • QATestsStaff — використовується співробітниками для створення тестових вікі.
  • QATestsBot — останнім часом взагалі не використовуються. Раніше перейменовував коментарі до перейменованих блоків і сторінкам, а також створював сторінку «Блог: Recent posts» і виконував ряд інший дій.
  • URL — бот VSTF Sactage, використовується на англомовних вікі-проєктах для типових завдань рутинної роботи.
  • QAautomationBot, Underscore QA automation Bot, ĄęśNonLatinQAautomationBot, CristinaGlobalBot — боти невідомого призначення; можливо, вони просто тестові.
  • Wildtech — бот команди помічників і VSTF. Виконує різні завдання, такі як боротьба з вандалізмом, спамом та іншими порушеннями умов використання Фандома і т. п. Раніше належав Wildream’у.

Цікаві факти Редагувати

  • До локального профайла постійно використаних глобальних ботів додається стандартний текст-опис, який неможливо ні відредагувати, ні видалити.

Примітки Редагувати

  1. На UCP завантаженням цих файлів займається акаунт Ttomalak, що має статус співробітника, але не глобального бота.