FANDOM

Глобальне меню 13 версія

Поточна версія глобального навігаційного меню

Глобальне навігаційне меню (також хедер, шапка сторінки) — невід'ємна частина кожної сторінки Фандому в скіні Wikia, що полегшує навігацію по проєктам.

Опис Редагувати

Представляє собою полосу, що зафіксований у верхній частині екрану. Тут розташовані елементи навігації з центрального сайту Фандому, а також рядок пошуку по вікі-проєкту, на якому знаходиться користувач.

Зліва розташований логотип Фандому, що перенаправляє на сайт Fandom або на відповідну мовну сторінку-опис[1], далі йдуть декілька посилань, що ведуть на розділи порталів на сторінці сайту Fandom[2]. Крайнім в списку розташований пункт з випадаючим меню, у якому знаходиться ще одне посилання на сайт Fandom, посилання на центральну вікі і клавіша створити вікі.

В середині знаходиться порожній простір. Справа розташована клавіша пошуку, при натисканні на яку меню від логотипу до клавіши заповнюється рядком для введення пошукового запиту. Далі йде округлений аватар (при наведенні/натисканні відкриває «меню користувача»: «Перегляд профілю», «Стіна обговорення», «Налаштування», «Довідка», «Вийти»), «дзвіночок повідомлень» та клавіша створення вікі.

Для неавторизованих користувачів особисті списки видозмінюються в «меню входу».

Історія Редагувати

Старе глобальне навігаційне меню1

Випадаюче меню повідомлень до 2 грудня 2014

Старі повідомлення

До 2 грудня 2014 дизайн глобального меню кардинально відрізнявся від поточного:

  • колір меню підлаштовувався під кольорову схему проєкту;
  • рядок пошуку розташовувався окремим блоком під локальним нав. меню;
  • клавіша «Створити вікі» розташовувалася під логотипом Вікія і списком хабів;
  • аватар користувача не був округленим і біля нього був написаний нікнейм користувача.

Загальному зміни піддався список хабів, що включав усього три розділи: «Кіно і серіали», «Ігри», «Захоплення/Вікія» («Entertainment», «Video Games», «Lifestyle» для англомовного та україномовного порталу) і висвітлює не більш 48 проєктів[3].

Глобальне новігаційне меню після оновлення

З оновленням на початок лютого 2015 року глобальне навігаційне прийняло свій новий вигляд:[3]

  • було вище на 17 %;
  • клавіша «Створити вікі» була між вікном пошуку і аватаром;
  • перемикач (на вікі/по усьома вікі) було винесено поза рядки пошуку, лупа справа була просто графічним елементом;
  • кружок повідомлення був червоного кольору (як в попередньому меню).
Глобальне навігаційне меню лютий 2015

Після 2-го оновлення (лютий 2015):

  • перемикач об'єднаний з лупою;
  • «бульбашка повідомлень» був пофарбований у сірий;

З фіксом 11 лютого 2015 року додалося напівпрозорість при прокручуванні сторінок, нижня границя меню була розмита.

4 частина глобального навігаційного меню

В оновленні 18 лютого 2015 список повідомлень був відокремлений від особистого меню (з’явився дзвінок).

Глобальне меню 5 версія

В такому форматі меню проіснувало до 25 січня 2016[4], коли знову було перероблено. Спливаючий список найбільших вікі-проєктів був прибраний. Замість цього в меню залишилися тільки чотири розділи:

  • Посилання на портали «Відеоігри», «Кіно» і «Телебачення» (при натисканні користувач потрапляє на сторінки Wikia Hubs).
  • Розділ «Explore Wikis», який включає в себе посилання на:
Глобальне меню 6 версія

У версії меню від оновлення 22 березня 2016 року[5] клавіша «Створити вікі» була перенесена з вкладки «Explore Wikis» назад в меню. Це сильно скоротило пошуковий рядок, що викликало обурення у деяких користувачів.

Глобальне меню 7 версія

1 липня 2016 року, без додаткового оповіщення, меню знову було змінено. З нього були прибрані посилання на портали. При цьому на англійській версії ніяких змін не було.

Глобальне меню 8 версія

26 вересня 2016 року, приурочивши це до перейменування хостингу[6] меню досить сильно змінило дизайн. До логотипу хостингу були додані слова «Your Fandom», на місце клавіша «Explore Wikis» встала посилання на Community Central. Рядок пошуку стала менш масивною в неактивному стані, активною ж вона розсувається, приховуючи посилання на Community Central і виводячи дві додаткові клавіши: пошук і згортання рядку пошуку. Інша ж частина особливо не змінилася, не вважаючи забарвлення і способу взаємодії (на аватар і оповіщення тепер потрібно натискати, щоб випало меню з посиланнями), так саме посилання на профайл перемістилася в меню, що випадає під аватаром.

Загальний дизайн меню став нагадувати версію для сайта Fandom.

Глобальне меню 9 версія

4 жовтня 2016 року[7] логотип у лівій частині меню змінилася на стилізовані слова «Fandom powered by Wikia».

Глобальне меню 10 версія

7 березня 2017 року[8] іконка повідомлень була замінена з «дзвінка» на стилізовану «хмару».

Глобальне меню 11 версія

28 березня 2017 року[9], у зв’язку з додаванням оповіщень в Обговорення[10], була додана окрема вкладка для повідомлень з обговорень. Примітно те, що дизайн цієї іконки дублює старий дизайн іконки звичайних повідомлень.

Глобальне меню 12 версія

18 травня 2017 року[11] логотип в лівому частині меню був переоформлений. Сам логотип (СФавікон) став монохромним, а написи «Fandom» і «Powered by Wikia» стали написані у верхньому регістрі і більш темним шрифтом.

Глобальне меню 13 версія

11 липня 2018 року[12] глобальне навігаційне меню стало темним, пошук був «прихований» під клавішу «Пошук», біля логотипу Фандому була прибрана фраза «Powered by Wikia». Були знову додані посилання на портали, а посилання на Community Central було «приховано» під вкладку «Wikis» разом з «Explores Wikis» (посилання ідентична тій, що у логотипу) і ще однією клавішою «Створити вікі». Положення меню стало фіксованим, воно перестало згортатися про прокрутці вниз.

FANDOM Редагувати

Глобальне меню FANDOM темна версія

На сайті FANDOM меню не сильно відрізняється від своєї звичайної версії. У лівому усе так само використовується логотип Fandom і вкладки Games, Movies, TV і Wikis, при цьому назва вкладок написані більшим шрифтом, а при натисканні на вкладку користувач перекидається не на хаби, а на один з однойменних розділів FANDOM. В правому куту знаходиться аватар-посилання на профайл користувача на Community Central або, якщо не був виконаний вхід, нейтральний аватар у вигляді білого силуету, при наведенні на який з’являються пропозиції увійти (SIGN IN) або зареєструватись (REGISTER). Між цими двумя розділами розташована клавіш пошуку. Іконки повідомлень відсутні.

Цікаві факти Редагувати

Значок повідомлень ME Вікі

Стилізований значок повідомлень

  • До оновлення 11 липня 2018 на пристроях з невеликими дозволом екрану клавіша «Створити вікі» відображалася як «+».

Примітки Редагувати

  1. Якщо в налаштуваннях користувача встановлений англійський інтерфейс, то посилання порталів ведуть на відповідні сторінки сайту Fandom — з більш детальною інформацією з порталів.
  2. 3,0 3,1 Що, імовірно, послужило однією з основних причин переробки меню; детально див. w:c:ru.community:Блог участника:Kuzura/Оновлення глобального навігаційного меню.
  3. Представляємо новий сайт «Fandom» — Блог, де згадується оновлення про навігаційне меню
  4. Технічне оновлення від 22 березня 2016
  5. Технічне оновлення від 26 вересня 2016
  6. Технічне оновлення від 4 жовтня 2016
  7. Технічне оновлення від 7 березня 2017
  8. Технічне оновлення від 28 березня 2017
  9. Нові повідомлення на сайті
  10. Технічне оновлення від 16 і 18 травня 2017
  11. Зміни в дизайні глобального навігаційного меню