FANDOM

Вікі про вікі — вікі-проєкт про світ Фандому, що стартував 8 грудня 2012 року.

На 2016 рік у цій вікі понад 500 статей. На жовтень 2019 року понад 600 статей.

Історія Редагувати

Створена користувачем Aenn. Проте засновник іноді з'являється на цій вікі, бо редагує російськомовну сестринську вікі. Основний нагляд за вікі здійснює бюрократ Usik64. На сьогодні чинним адміністратором є Mix Gerder, що зробив величезний внесок у цю вікі та є найактивнішим користувачем на цій вікі.

На початку жовтня 2019 року на проєкті з'явився завзятий користувач DDPAT Knife Series, що став адміністратором та додав своєю діяльністю "свіжої крові" проєкту, проте пізніше був позбавлений статусу та з часом заблокований. З пересердя він створив 10 жовтня 2019 року вікі-клон "Вікі про вікі" під назвою "Вікі Увесь Фандом", що потім був ним закритий, а DDPAT Knife Series в січні 2020 року знову став адміністратором проєкту.

  • 27 січня 2020 року вікі досягла страшної цифри у 666 статей!
  • 29 травня 2020 року адмін DDPAT Knife Series звернувся[1] до адміна Mix Gerder з питанням, чи не хоче той зняти з себе права адміна в зв'язку з неактивністю на що той відповів, що все нормально, він відвідує Фандом; також DDPAT Knife Series звернувся[2] до бюрократа Usik64 з проханням надати йому права бюрократа, одночасно залишив запит[3] на центральній російській Вики Сообщества на отримання прав бюрократа на Вікі про вікі на що співробітник Kuzura відповів, що якщо Усік не відповість протягом декількох днів то статус бюрократа буде йому наданий. Це й відбулося 6 червня 2020 року[4].

Адмціністратори Редагувати

  • Aenn — юридичний засновник сайту. Зробив близько 130 редагувань. Неактивний.
  • Usik64 — фактичний засновник сайту. Зробив близько 7000 редагувань. Неактивний.
  • Mix Gerder — адміністратор. Малоактивний
  • DDPAT Knife Series — найактивніший бюрократ. Отримав адміністратора в день приєднання завдяки деяким запропонованим нововведенням. Пізніше був знятий а ще пізніше заблокований. Але 24 активність була поновлена, і був повернутий статус. 6 червня отримав статус бюрократа від Kuzur'и, оскільки інший бюрократ неактивний.
  • Theflyer32 — бот, який робить деякі брудні справи. Раніше був знятий у зв’язку з блокуванням володаря. Але пізніше статус був поновлений.

URL Редагувати

  1. https://wikis.fandom.com/uk/wiki/
  2. http://uk.wikis.wikia.com/
  3. http://uk.wikies.wikia.com/

Цікаві факти Редагувати

  • Багатьох користувачів укрпорталу тимчасово отримували статус адміністратора на цій вікі.
  • В тенетах всесвітньої паутині була знайдена цитата Usik64, з якою стає відомо, що ця вікі деякий час офіційно була центральною вікі україномовного порталу[5], ось ця цитата:

З травня 2013 на прохання Ua2004 вікі має(ла) домен uk.community.wikia.com/wiki/, до кінця травня натішилися, і повернули uk.wikis.wikia.com назад, тим самим зірвавши перед строєм погони офіційної комммм'юніті, чим несказанно порадували і заспокоїли, власне, Usik’а64, який вже й спати спокійно перестав.

    • Однак потім та центральна стала офіційною, а Вікі про Вікі втратила свій статус центральної вікі.

Примітки Редагувати

  1. Тема 9346
  2. Тема 9351
  3. Запит на Вики Сообществах.
  4. Надання прав DDPAT'у бюрократа
  5. Пізніше з'ясувалось, що офіційної спільноти в принципі для укрпорталу не існувало і не існує на 2018 рік, і навіть Вікі Спільноти всерівно рахуються FANDOM-ом як неофіційна центральна вікі.

П · О · Р ! * Активні вікі-проєкти українського сегменту Фандому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineСтародавні сувої українськоюThe Elder Scrolls Wiki (tes)Вікі ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. WikiВікі Geometry Dash

500-1000 статей
Silver
Цей проектUkrajinśka latynka VikiЗорепедіяГарріпедіяМікронації ВікіЦентральна спільнота

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі КазкаВікі SpyroUndertale

Менше 100 статей
Увага 02