FANDOM

Вікі Барсум — проєкт про фантастичну репрезентацію планети Марс, описану в творах американського письменника Едгара Райса Барроуза.

Історія Редагувати

Проєкт було засновано 23 жовтня 2017 року. Того ж дня замовлено міжмовні посилання, JS і значки досягнень. Наступного дня співробітник Semanticdrifter підключив досягнення та js, а Aiihuan на Community Central підключила міжмовні посилання на англійську, іспанську та російську. В цей же день з’явився всюдисущий usik64 і створив статтю про расове різноманіття Барсума, тож за велінням незрівнянних чотирируких зелених марсіанок[1] став Warlord-ом проєкту, тож бо бюрократом.

Отож на другий день свого існування проєкт має двох користувачів і чотири статті.

На 4 травня 2020 року проєкт вже давно застиг на відмітці в 9 статей, того ж дня засновник звернувся до співробітника Kuzura з проханням вимкнути дошку перших на проєкті, що й було зроблено.

1 липня 2020 року Mix Gerder призначений бюрократом проєкту для підсилення адміністрації на випадок адмінзахоплення проєкту.

5 липня 2020 року з’ясувалось, що проєкт з невідомих причин закрито, засновник терміново звернувся до співробітника Kuzura за роз’ясненнями, Кузура відновив проєкт і порадив додати статей та активності, бо інакше проєкт знову може бути закритий.

Отож на 6 липня 2020 року на проєкті 12 статей.

Тож усі, хто має час та наснагу й милується червонуватим світлом Марса в нічному небі, ласкаво просимо на Барсум, долучайтесь, і нехай пребуде над вами благословіння Ізіс!

Адміністрація Редагувати

На головній Редагувати

Aquote1 Ласкаво просимо до Барсуму! Це фантастичний світ планети Марс, описаний в творах американського письменника Едгара Райса Барроуза. Приєднуйтесь до жителів Барсуму! На вас з радістю чекають білі, чорні, червоні, жовті та зелені марсіани! Разом завжди веселіше!
З головної сторінки
Aquote2

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. На думку колишньої адміністраторки Сувоїв Лікеї, в тексті статті засновник проєкту зізнався, що є чотирирукою зеленою марсіанкою.