FANDOM

Вікі-зустріч, або вікі-сходка, — подія, в ході якого користувачі Фандому збираються в певному місці з метою спільного проведення часу.

Суть явища Редагувати

Досить рідке явище, що полягає у зустрічі користувачів вікі-проєкту у реальному житті. Як правило, користувачам вікі-зустрічі є представники одного певного проєкту, однак відомо небагато випадків, коли до подібного заходу приєднувалися і вихідці з інших вікі. Самі вікі-зустрічі проводяться з різних причин, нижче наведені найбільш популярні з них:

  • Неформальне спілкування, мета якого полягає у вільному спілкуванні між користувачами вживу, що з цілком зрозумілих причин було б неможливо без даного заходу.
  • Тематичне спілкування, мета якого полягає у спілкуванні між користувачами на певні теми, частіше всього це торкається тематики їх рідних вікі-проєктів.
  • Обговорення на певні теми за розвитком вікі-проєкту.

Місця проведення Редагувати

Проводяться вікі-зустрічі в самих різних громадських місцях, від зоопарків до бібліотек, однак найбільш поширеними місцями зустріч користувачів є кафе, ресторани та інші підприємства громадського харчування.

Організація вікі-зустріч Редагувати

Найчастіше організацією вікі-зустріч займаються безпосередньо ініціатор/ініціатори подібної події. За допомогою повідомлення[1] на форумі/стіні обговоренняблозі ініціатор(-и) оповіщають користувачів вікі-проєкту про заплановану вікі-зустріч, там же вказуючи всі подробиці майбутнього заходу (час збору, місце збору тощо), після чого всі бажаючі взяти участь у вікі-сходці, відписуються під темою.

Цікаві факти Редагувати

  • На вікі-зустрічі користувачів The Elder Scrolls Wiki, що проходило 5 квітня 2014 року, несподівано для багатьох прийшов помічник російського порталу Kuzura.
    • До слова, Majort, який також був присутній на вікі-зустрічі і написав з цього приводу окремий блог на Викии Вики[2], так само як і Kuzura, що не особливо розбирався у тематиці даної серії ігор, чому, за своїми ж словами, спочатку почував себе ніяково.

Примітки Редагувати

  1. Приклад на російській вікі
  2. Минула вікі-сходка в Москві (Блог Majort’а, присвячений вікі-зустрічі)