FANDOM

Вікі-відпустка — термін на вікі-проєктах, під котрим мається на увазі добровільна перерва, під час якої користувач не вносить жодних редагувань на проєкті (або ж робить їх вкрай рідко).

На багатьох проєктах присутній спеціальний шаблон «Вікі-відпустка», призначений для користувачів, що з тих або інших причин беруть дану перерву. Традиційно символом вікі-відпустки вважається сонце, хоча на багатьох проєктах може бути інший символ.

Причини та діяльність у вікі-відпустці Редагувати

Вікі-відпустку користувачі беруть з різних причин. Частіше всього це пов'язано з тим, що користувач якийсь час не буде мати доступ до комп'ютера/інтернету, або ж в нього просто не буде часу ним користуватись (наприклад, відпустку часто беруть під час від'їздів, відряджень, навчання). Іноді користувачу просто може бути потрібен відпочинок або ж лікування від вікіголізму. Також дехто з користувачів беруть відпустку на знак протесту проти будь-яких правил або нововведень — у такому випадку, користувач може не повернутися взагалі або ж повернутися лише через довгий період часу.

Тривалість вікі-відпустки варіюється від одного дня до нескінченності, ніяких стандартів на це рахунок немає.