FANDOM

UndeletePage

Відновлення — інструмент вікі, за своєю структурою повністю протилежний видаленню. Дозволяє відновлювати раніше видалені сторінки, а також переглядувати їх текст. Так само, як і видалення, відновлення доступно тільки адміністраторам і модераторам контенту.

За доступ до цього інструменту відповідають прапори undelete, deletedhistory, deletedtext. Прапор deleterevision, доступний Wikia Utilities, що дозволяє видаляти та відновлювати певні версії сторінок.

Довідка Редагувати

Для активування інструменту, необхідно через адресний рядок потрапити на видалену сторінку, замість тексту там буде стояти велика табличка, на якій показано, хто, коли і чому видалив дану сторінку. В табличці можна замітити клавішу «переглянути/відновити», натисніть на неї. Також є альтернативні варіанти активування:

  • На тій же сторінці поруч з клавішою «Створити» натисніть на стрілку та виберіть «Відновити N редагувань».
  • Перейдіть по прямому посиланню через адресний рядок: «Спеціальна:Undelete?target=Назва_статті».

Відкрите вікно буде поділено на три розділи: «Журнал видалень», «Відновити версії» і «Історія». В першому розділі буде показаний журнал видалень сторінки, а у другому — сама клавіша для відновлення; там потрібно просто ввести причину і натиснути клавішу «Відновлення». Причина відновлення з'явиться в журналі видалень.

В третьому розділі показана історія редагувань, у свій час зміни на сторінці. При бажанні адміністратор може натиснути на дату редагування користувача, і йому відкриється редактор з тією версією сторінки до моменту видалення (у випадку з файлом відкриється сам файл).

Причини відновлення Редагувати

Відновлення на вікі здійснюється значно рідше, ніж видалення. Найчастіше відновлюють сторінки, які були видалені несанкціоновано, або користувачі проєкту домовилися, що стаття все ж таки має місце бути на вікі.

Набагато частіше інструмент використовують для перегляду тексту видаленої сторінки.

Див. також Редагувати