FANDOM

CloseMyAccount

Відключення — закриття доступу до певного облікового запису. Супроводжується присвоєнням їй особливого параметра, скидом аватару і генерацією випадкового паролю.

Передумовою для створення подібної опції служить той факт, що MediaWiki зберігає історії сторінок, де редагування асоційовані з певними користувачами. Це явище не дозволяє повністю видалити обліковий запис, як можна зробити на деяких інших сайтах.

Процес Редагувати

Самостійне відключення Редагувати

CloseAccount

Заглушка у внеску відключеного користувача

Для запуску даної процедури необхідно перейти на сторінку Спеціальна:CloseMyAccount і натиснути клавішу «Close My Account». Після цього користувач не зможе використовувати свій обліковий запис, але у нього буде 30 днів до того, щоб передумати та скасувати процес відключення.

Жителі деяких країн (членів Європейського союзу; імовірно США, Росія) також можуть скористатися правом на забуття. В такому випадку обліковий запис не просто відключать, а безповоротно видаляють асоційовані з нею дані, виключаючи інформацію про редагування.

Адміністративне відключення Редагувати

У випадку серйозних порушень умов використання співробітники Фандому можуть відключити обліковий запис, використовуючи спеціальний інструмент.

При відключенні у деяких випадках можуть застосовуватися додаткові міри, аналогічні тим, що реалізуються для виконання права «бути забутим». Наприклад, при порушення закону про захист конфіденційності дітей в Інтернеті (COPPA) — тобто реєстрації, якщо користувачу 13 повних років (взагалі, закон передбачає таку можливість за згодою опікунів, але на Фандомі це неможливо), можуть бути видалені особисті дані користувача.

Автоматичне відключення Редагувати

В деяких випадках обліковий запис безстроково глобально заблокованих може бути відключений автоматично через певний проміжок часу.

Альтернативи Редагувати

Відключити обліковий запис для самостійного відходу з Фандому не обов’язково: зручніше просто припинити використовувати її — особливо якщо ви не впевнені, що покинете хостинг назавжди або бажаєте залишити в історії більше даних про себе (аватар, глобальний профайл і тощо).

Щоб все-таки відключити імовірність повернення (наприклад, через нового приступу вікіголізму) і при цьому не робити відключення, можна зробити складний пароль, який ви відразу забудете, або встановити прив’язку до неробочої електронної пошти. Ще один дійсний метод — попросити адміністраторів вікі надати вам блокування.