FANDOM

Форма входу

Форма авторизації

Вхід в акаунт — дія, яку проходять усі користувачі для підтвердження належності до облікового запису. Виконується за допомогою натискання клавіші «Увійти» у спливаючому меню по наведенню на нейтральний аватар в глобальному навігаційному меню.

Спочатку вона відкривалася у спливаючому вікні, а в червні 2016 року[1] була оновлена, відкривалася в окремому вікні браузера. Тепер система входу відкривається замість тієї вкладки, з якого відбувся перехід.

18 жовтня 2018 крім авторизації за допомогою Facebook стала доступна також авторизація і через акаунт Google.

Заповнення полей Редагувати

Загальне Редагувати

  • Ім’я користувача. Сюди слід ввести нікнейм, вказаний при реєстрації.
  • Пароль. Сюди слід ввести пароль, який також повинен бути вказаний при реєстрації. Можна також вказати видимість паролю при введенні.

  • Забули пароль? Якщо забули пароль, натиність сюди і вам запропонують відновити його, використовуючи свою підтверджену електронну пошту.

Додатково Редагувати

Також, якщо обліковий запис був пов'язаний з акаунтами Facebook ч/або Google, можна провести швидку авторизацію шляхом натискання відповідних клавіш.

Цікаві факти Редагувати

  • Утиліти володіють функцією входу в акаунт будь-якого користувача. Це використовується для перевірки наявності бага на стороні самого акаунту.

Примітки Редагувати

  1. Технічне оновлення

Див. також Редагувати