FANDOM

Вихідний код всередині нового візуального редактора — редактора, який є частиною Новий візуальний редактор нового візуального редактора і дозволяє користувачам швидко переключатися з зручного візуального редактора редактор вихідного коду для вставки складного коду.

З’явився на Фандоме 3 грудня 2013 року разом з візуальним редактором[1].

Відкриття Редагувати

Для того, щоб відкрити редактор, виконайте наступні дії:

  1. Відкрийте візуальний редактор (клавіша «Редагувати» праворуч від заголовка сторінки).
  2. Виберіть: «Ще» (три смужки зліва від клавіши скасування) → «Редактор вихідного коду».
  3. Редактор вихідного коду відкритий.

Редагування Редагувати

Редактор являє собою квадратне вікно в центрі екрану, більшу частину якого займає область для редагування. Над нею знаходиться заголовок. В нижньому правому куті є клавіши для скасування та збереження змін.

Переваги і недоліки Редагувати

Plus Переваги: повне відображення вихідного коду сторінки. Можливе створення складних кодів.
Minus Недоліки: необхідність володіння вікі-розміткою. Повністю ручне введення елементів кодів, що ускладнює вставку символів та підвищує ймовірність помилки. Відсутність підсвічування коду і опцій швидкої вставки.

Факти Редагувати

  • Може вважатися самим складним редактором, так як в ньому відсутні опції швидкої вставки і підсвічування кодів.
  • У редакторі відсутня функція попереднього перегляду. Для того, щоб перевірити зміни необхідно зберегти статтю, вийти з редактора і подивитися, як вона виглядає.

Примітки Редагувати

  1. Новий візуальний редактор — в лабораторії Wiki Features