FANDOM

Spversion example

«Версія MediaWiki» (англ. Version) — спеціальна сторінка, що містить інформацію про використовуваному на Фандомі рушію MediaWiki. Знаходиться в базовій комплектації рушія, однак на Фандомі відмінна від оригіналу.

Опис Редагувати

Дана сторінка вельми об'ємна і містить декілька розділів:

Ліцензія Редагувати

Найперший розділ, який знайомить з умовами надання доступу до рушія. В даному випадку — це «відкрите ліцензійна угода GNU» (другої версії). Тут також вказані деякі ключові фігури історії рушія. Наприклад, автор найпершої версії MediaWiki — Магнус Манске.

Встановлене програмне забезпечення Редагувати

Тут знаходиться інформація про використовувану версію MediaWiki, а також деяких необхідних для роботи програм. На оригінальній сторінці версії MediaWiki 1.19 тут можна знайти інформацію про версію PHP, систему управління базою даних і так далі, що не додає безпеки (див. «безпека через неясність»). На Фандомі замість цього відображається: версії коду, файлів налаштувань, унікальний ідентифікатор вікі і деяка інша інформація.

Встановлені розширення Редагувати

Цей розділ є найбільшим на даній сторінці. Тут міститься одна велика таблиця, у якій вказані підключені на даній вікі розширення, їх короткий опис і автор(и). Звичайно розробники вказують категорію розширення при створені і тому вона не є надійним індикатором функціоналу розширення. Саме ці категорії використовується для розбиття таблиці на блоки з відповідними розширення. За замовчуванням, на вікі повинно бути шість категорій, але в деяких випадках їх може бути більше. Список категорій наведений нижче.

  • Семантичне розширення. Тут знаходяться розширення, що пов'язані з Semantic MediaWiki. Ця категорія не зустрічається на звичайних вікі.
  • Спеціальна сторінки. Вказані розширення, які відповідають за роботу спецсторінок, наприклад відключити мій обліковий запис, панель адміністратора, Wiki Features та інші.
  • Перехоплювачі синтаксичного аналізатора. Розширення, які додають нові теги, наприклад AjaxPoll, що відповідають за роботу голосувань, або Cite, за допомогою короткого формуються виноски.
  • Обробники медіа. Обробники різних файлів, наприклад аудіофайлів у форматі .ogg.
  • Антиспам. Розширення, призначення яких — боротьба зі спамом.
  • API. Розширення, пов'язані зі API. Не використовуються звичайними користувачами безпосередньо.
  • Інше. Усі інші розширення, які не увійшли в попередні групи. Частіше усього це відбувається, якщо розробники не вказали категорію розширення в його коді. Сюди відноситься наприклад достижения, капча, Phalanx і багато інших.

Крім цього тут вказані конфігураційні значення:

  • Функції розширень. Імовірно, частина наданих розширеннями функцій.
  • Теги розширень синтаксичного аналізатора. Усі додаткові теги, що забезпечуються розширеннями (наприклад, тут можна знайти теги для виносок).
  • Перехоплювачі функцій синтаксичного аналізатора. Усі додаткові функції парсеру (наприклад, «if» або «ifeq» з розширення ParserFunctions).
  • File extensions allowed for upload. Інформація при підтримуванні форматах файлів.

Застосування Редагувати

Використання Редагувати

На цій сторінці міститься переважно технічна інформація, як версії коду, підключені розширення і так далі. Це може бути корисно зацікавленим користувачам. Але в більшості своїй, ця сторінка не дуже-то корисна для редакторів і користувачів вікі, оскільки несе все ж кілька специфічну інформацію. Один з варіантів застосування: визначення непідключених розширень. При бажанні і наявності відповідних аргументів їх можна запросити, звернувшись у підтримку.