FANDOM

Біпроєкт (від слів «бі» і «проєкт») — стан вікі-проєкту, при якому його активними вкладниками є 2-5 користувачів.

Опис Редагувати

Найчастіше біпроєкти є зовсім невеликими і налічують близько сотні статей, проте бувають і винятки. Як зазначалося раніше, головною ознакою біпроєкта є наявність невеликої кількості редакторів, не перевищує п'яти. Найчастіше цими вкладниками є адміністратори або ж інші користувачі зі статусами. Крім цього, біпроєкти мають й інші відмінності від інших вікі:

  • Користувачі біпроєкту діють злагоджено, кожен знає свої обов'язки. Досягається це шляхом частої зв'язку користувачів один з одним. Тим не менш, вони можуть діяти самостійно, не повідомляючи колег про свої наміри;
  • Більшу частину статей створюють саме основні автори, вкладу анонімних користувачів і «сторонніх» користувачів практично не спостерігається;
  • Через невеликої кількості редакторів біпроєкт найменш схильний до різних конфліктів, революції на таких вікі трапляються вкрай рідко. Ситуації статпад чи війни редагувань іноді все ж відбуваються, проте адміністрація має можливість дозволити сварку дуже швидко.

Біпроєкту також характерний повільний розвиток, яке цілком може перерости в стрибкоподібне. У кращих випадках вікі розвивається в позитивну сторону, в гірших — у негативну. Якщо ж проєкт розвивається негативно, йому може загрожувати вікірецесія, втрата рейтингу в WAM і навіть запустіння. При позитивному розвитку проєкт може отримати нових вкладників, ставши, таким чином, поліпроєктом.