FANDOM

Бронза

Бронзові вікі — тип вікі-проєктів, кількість статей яких варіюється від 100 до 499. Після досягнення 500 статей вікі стає «срібною».

Опис Редагувати

Термін «бронзова вікі» був введений помічником Фандому Kuzur’ою в жовтні 2010 року і з тих пір активно використовується практично на усьому російському порталі Фандому. Після цього, цей термін поширився також і на український портал.

Бронзових вікі на Фандомі досить багато. Велика їх частина представляє собою неактивні або малоактивні вікі-проєкти, адміністратори яких довели свій проєкт до потрібного стану, але в кінці кінців кинули його і перестали редагувати на ньому. Однак, є і такі бронзові вікі, які не покинуті і активно редагуються; за великою частиною це молоді проєкти, які плавно і дуже впевнено наближаються до статусу срібних. На таких вікі, як правило, підтримується середня або навіть висока активність (але редагують, в загальному, адміністратори), і часто пишуться статті. Мається також невелика група бронзових вікі, які теж проявляють активність, але в найближчому майбутньому завряд чи зможуть дійти до статусу срібних з причини їхній вузькій тематиці.

Характеристики Редагувати

Активність на бронзових вікі звичайно нижче середнього або середня. Для активних бронзових вікі часто характерно стрибкоподібний розвиток.

Оформлення бронзових вікі буває і набагато гарним, однак на багатьох з них недостатньо добре оформлення головна сторінка, на деяких можуть бути відсутні логотип, фон або фавикон.

Цікаві факти Редагувати

  • Спочатку бронзові вікі вважались ті, на яких було більше 50 статей. Коли кількість таких вікі-проєктів значно зросло, планку підняли до 100 статей.