FANDOM

Аналітика

Фрагмент аналітики з круговими діаграмами

«Аналітика вікі для адміністраторів» (англ. Analytics) — спеціальна сторінка, що покликана дати адміністраторам додаткову статистику взаємодії користувачів та читачів на вікі.

Аналітика було додана на Фандом 6 серпня 2019 року[1]. Функція була узята з Gamepedia і створювалася згідно з думками адміністраторів великих проєктів на Gamepedia.

Опис Редагувати

Сторінка представляє з себе кілька графіків, таблиць і радіальних діаграм, що дають інформацію, яка, на думку співробітників і адміністраторів Gamepedia, найкраще підходять для аналізу стану вікі і планування активності на вікі.

Наразі на сторінці представлені наступні дані.

Графіки переглядів і редагувань будується за одним принципом. Зліва йде кількість редагувань/переглядів, а внизу дати у форматі місяць/день/рік. Точне число переглядів і дату можна побачити у спливаючому вікні при наведенні на точку на графику. Графік переглядів і редагувань має по одній кривій, а графік порівняння редагувань анонімів і зареєстрованих дві. У всіх графіках можна приховати будь-яку з кривих, натиснув на легенду у верхній частині графіку.

  • Таблицями:
    • популярні пошукові запити;
    • популярні сторінки;
    • популярні файли;
    • перегляді по країнам.

Таблиці з популярними статтями, файлами і пошуковими запитами містить посилання на те, що вони представляють. У таблиці переглядів по країнам назви країн написані англійською. У кожній таблиці може бути не більше 10 рядків. На нових і малоактивних вікі таблиці можуть містити менше рядків або взагалі залишитися порожніми.

  • Круговими діаграмами:
    • використовувані читачами пристрої для перегляду вікі;
    • використовувані браузери.

Діаграми сеансів з різних пристроїв відображають перегляди з телефонів, ПК, планшетів і невпізнаних сайтом пристроїв (other). Графік браузерів відображає найбільш переважні серед читачів браузери за назвами, інші відображаються як other. При наведені на сектор діаграми відображається число користувачів та їх відсотків. Сектори діаграм можна приховати натисканням на легенду вгорі діаграми.

Уся статистика охоплює період в 30 днів, що відображається. Дата формування інформації знаходиться у верхньому правому куту (як правило оновлюється раз на добу).

Дані з цієї сторінки заборонено поширювати публічно. За це можна отримати блокування на хостингу[2][3]. Причини такої політики невідомі.

Цікаві факти Редагувати

  • На нових/малоактивних вікі і при приховані усіх кривих на графіках можна побачити негативне число переглядів/редагувань і десяткові дробі, що в принципі неможливо, коли мова йде про число переглядів/редагувань.

Примітки Редагувати

  1. Аналітика вікі для адміністраторів
  2. Довідка Аналітики вікі (розділ політика використання даних)
  3. Відповідь Kuzura про наслідки поширення даних за межами Фандому