FANDOM

Ця стаття описує видалений або застарілий контент. Усе, що в ній описано, недоступно або працює неправильно.
AutoAdopt1

Автоматичне прийняття — частковий випадок прийняття; отримання користувачем прав адміністратора і бюрократа на вікі-проєкті без активної адміністрації, минаючи процедуру офіційного запиту.

Було технічно можливо в 2010—2011 роки за рахунок однойменного розширення.

Опис Редагувати

Автоматичне прийняття могло відбутися на будь-якій вікі номіналом нижче золотої (менш ніж з 1 000 статей), де ни один адміністратор не робив ніяких редагувань за останні 60 днів.

При цьому приймающий повинен був відповідати наступним критеріям:

  • Бути зареєстрованим на Фандомі.
  • Не брати участі в автоматичному прийнятті за останні 60 днів.
  • Зробити більше 10 редагувань на даній вікі.

Як тільки відповідний кандидат з’являвся, він отримав автоматичну пропозицію про прийняття. У випадку згоди користувачу надавали статуси адміністратора і бюрократа, а усі діючі бюрократи знижувалися до звичайних адміністраторів. Звичайні адміністратори (не бюрократи) статусів не позбавлялися.

Користь і шкода Редагувати

Автоматичне прийняття хоч і було трохи волюнтаристським, але вельми ефективним шляхом вирішення кадрового питання на покинутих та низькоактивних проєктах. Користувач, зацікавлений в тому, щоб взяти кермо влади в свої руки, міг отримати доступ до усіх необхідних інструментів майже відразу, не витрачаючи час на запити через центральну вікі або спроби вийти на контакт з діючими бюрократами. З іншої сторони, новачок, погано обізнаний в правилах хостингу, без цієї функції міг би ніколи і не дізнатися про можливість замінити неактивну адміністрацію.

Ахіллесовою п’ятою автоматичного прийняття виявилася надмірна простота механізму. Вкрай лояльні критерії, практично не враховуючи контексту, раз у раз приводили до ситуацій, коли статус виявлявся в руках не самого компетентного, а то і зовсім деструктивно налаштованого вкладника. Ще частіше траплялося, що користувач, який прийняв вікі, не цілком усвідомлюючи покладену на нього відповідальність, просто зникав, що не вирішувало, а лише посилювало кадрову проблему.

Цікаві факти Редагувати

  • Навіть після того як функція була видалена, в налаштуваннях в розділі «Електронна пошта» ще довгий час залишався пункт про відправлення повідомлення у разі, якщо з’являється можливість прийняти вікі автоматично.